Śląski Oddział Wojewódzki NFZ - strona główna Narodowy Fundusz Zdrowia - Śląski Oddział Wojewódzki

Kontakt

Drukuj

Kontakt z nami

Adresy i telefony

 

Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:

Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim

Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl

terminyleczenia.nfz.gov.pl

Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy

W godzinach 8 -16 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego

Wideoczat z tłumaczem języka migowego

 

Całodobowe wsparcie dla osób głuchych, które potrzebują informacji o koronawirusie oferuje wideoinfolinia Fundacji PGNiG i Polskiego Związku Głuchych

Wideoinfolinia

Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta

Czat z konsultantem TIP

Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.

Zadaj pytanie TIP

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta

 

 

Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku

Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.

Skargi i wnioski

 

Umów wizytę w Śląskim OW NFZ w Katowicach przez Internet

Bezpośredni dojazd liniami autobusowymi nr 193, 51 lub 138,
przystanek docelowy: „Osiedle Witosa Kossutha NFZ” lub „Osiedle Witosa Kossutha”

Rozkład jazdy Zarządu Transportu Metropolitalnego (ZTM)

_________________________________________________________________________________

Obsługa Klientów Śląskiego OW NFZ 

Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturach oraz Punktach Obsługi Klientów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia: 

Sala Obsługi Klientów Śląskiego OW NFZ w Katowicach

Stanisława Kossutha 13, 40-844 Katowice
e–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon: 800 190 590

Delegatury Śląskiego OW NFZ

Bielsko-Biała
Karpacka 24, 43-300 Bielsko-Biała
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Częstochowa
Czartoryskiego 28, 42-200 Częstochowa
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Rybnik
3 Maja 29, 44-200 Rybnik
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tarnowskie Góry
Piastowska 1, 42-600 Tarnowskie Góry
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Jesteśmy dla Państwa dostępni w Sali Obsługi Klientów  w Katowicach oraz delegaturach we wszystkie dni robocze:

- w poniedziałki od 8:00 do 18:00 (pobieranie biletów do godziny 17:30)

- od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00 (pobieranie biletów do godziny 15:30)

Punkty Obsługi Klientów Śląskiego OW NFZ

Bytom
41-902 Bytom, ul. Wrocławska 32-34 (wejście od ul. gen. Okulickiego)

Chorzów
41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105

Cieszyn
43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 27

Dąbrowa Górnicza
41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1

Gliwice
44-100 Gliwice, ul Jana Pawła II 10A

Jastrzębie-Zdrój
44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Harcerska 9

Kłobuck
42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5A (budynek ZOZ, I piętro, pok. nr 20)

Lubliniec
42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 9

Myszków
42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26

Racibórz
47-400 Racibórz, ul. Gamowska 3 (Szpital Rejonowy im. dra J. Rostka)

Ruda Śląska
41-709 Ruda Śląska, ul. Niedurnego 34

Sosnowiec
41-200 Sosnowiec, ul. Modrzejowska 32a

Tychy
43-100 Tychy, ul. Grota-Roweckiego 42

Zabrze
41-800 Zabrze, ul. Ślęczka 20

Zawiercie
42-400 Zawiercie, ul. Towarowa 22

Żywiec
34-300 Żywiec, Al. Marszałka Piłsudskiego 50

Jesteśmy dla Państwa dostępni w Punktach Obsługi Klientów we wszystkie dni robocze:

- od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 (pobieranie biletów do godziny 15:30)

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

  • e-Doradca NFZ https://e-doradca.nfz.gov.pl/ 
  • kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
  • kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Kossutha 13 w Katowicach

Na stanowisku:

  • doradca klienta:
  • udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
  • doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:

  • uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału

https://rejestracja.nfz.katowice.pl/

  • zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.